omslag_OT

Ons boek over opdracht-gevers tevreden houden 

kun je hier
bestellen

 
 

Met inhoud alleen ...

... krijg je nog geen tevreden klanten ...

Opdrachtgevers houden is net zo belangrijk als opdrachtgevers vinden. En opdrachtgevers tevreden houden, vraagt om meer dan gedegen inhoudelijke kennis. Van de professional wordt verwacht dat hij in staat is naar zijn klant te luisteren en hem aan het denken te zetten. Een samenwerking waarbij de adviseur initiatief en verantwoordelijkheid neemt; vertrouwde adviseur, adviserend partner wordt. Daar moet een professional wat voor doen. Dat wat een professional doet om meer vertrouwde adviseur te worden noemen wij Leidingnemen.

Het vermogen om vertrouwen van de opdrachtgever te verdienen, maakt steeds vaker het verschil uit. Tussen wel of geen tevreden opdrachtgever. En wel of geen langlopende relatie. Ongeacht het expertisegebied van de professional, worden de vaardigheden om een goede relatie met de klant aan te gaan een steeds belangrijker manier om je te onderscheiden. Of er nu stafmedewerker, ingenieur, architect, consultant of iets anders op het visitekaartje staat, de klant vraagt zich onbewust of bewust altijd af: kan ik deze persoon vertrouwen? 

We zetten onze ervaring, kennis en enthousiasme graag in om organisaties te helpen meer in de rol van vertrouwde adviseur te komen. Zowel bij hun externe als interne klanten.

Meer weten over wat helpt om in de rol van vertrouwde adviseur te komen? Lees ons boek Opdrachtgever tevreden.