omslag_OT

Ons boek over opdracht-gevers tevreden houden 

kun je hier
bestellen

 
 

Met inhoud alleen ...

... krijg je nog geen tevreden klanten ...

Opdrachtgevers tevreden houden is net zo belangrijk als opdrachtgevers vinden. Dat vraagt om meer dan inhoudelijke kennis alleen.

Een stap extra doen

Daarbij gaat het niet om nog meer vakinhoud. Wel om een beetje lef. Zorgen dat je de klant wat vaker spreekt in plaats van mailt. Proactief hulp aanbieden, in plaats van wachten tot je gevraagd wordt. Je klant aan het denken zetten.

Trusted Advisor of Vertrouwde Adviseur

Onze klanten willen graag dat hun mensen meer vertrouwde adviseur worden. Of Trusted Advisor, of hoe je het ook wilt noemen. In elk geval: dat ze zorgen dat klanten hen zien in een partnerrol. Dat is niet alleen goed voor die klanten en de klanttevredenheid, maar het zorgt ook voor meer opdrachten, minder tariefdruk, langlopende relaties en meer referenties. Bovendien vinden de professionals zelf het ook fijn.

Hoe kom je van inhoudelijk expert naar vertrouwde adviseur?

Met die vraag mochten we al vele organisaties helpen. We zetten onze ervaring, kennis en enthousiasme graag in, zowel bij commerciële organiaties als bij stafafdelingen.

Meer weten over wat helpt om in de rol van vertrouwde adviseur te komen? Zie ons boek Opdrachtgever Tevreden of maak direct This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. We houden van kennis delen, dus je krijgt direct tips om te zorgen dat jouw organisatie op dit gebied groeit.