omslag_OT

Ons boek over opdracht-gevers tevreden houden 

kun je hier
bestellen

 
 

Voor wie is ...

... Opdrachtgever tevreden interessant?

Trajecten om klanten tevreden te houden, voeren we uit bij:

  • organisaties die zakelijke dienstverlening als core-business hebben
    (zoals advies- en ingenieursbureaus)
  • stafafdelingen die de rol van interne zakelijke dienstverlener hebben
    (zoals afdelingen ICT, HR, Inkoop, Communicatie of Legal)

Aanleiding om met Opdrachtgever tevreden aan de slag te gaan zijn uitspraken als:

  • "Onze professionals hebben de neiging om te veel en te snel de inhoud in te duiken..."
  • "We krijgen te weinig vervolgopdrachten..."
  • "Onze interne klant twijfelt aan onze toegevoegde waarde..."
  • "Onze mensen nemen te weinig initiatief als ze zien dat er bij de klant iets beter kan..."
  • "Ze vinden ons inhoudelijk wel sterk, maar toch zijn klanten ontevreden..."
  • "De manier waarop onze professionals met klanten communiceren kan handiger..."
  • "We worden niet gezien als vertrouwde adviseur..."
  • "Onze mensen laten kansen liggen bij klanten..."
  • "Ze roepen ons er pas op het laatste moment bij..."
  • "We willen van detachering naar consulting..."
  • "We worden te vaak gezien als commodity, klanten vinden dat ze ons makkelijk kunnen vervangen..."
  • "We worden door de interne klant niet voldoende serieus genomen..."
  • "Ons imago in de organisatie is niet goed (of ronduit slecht)..."

Als één of meer van bovenstaande uitspraken van toepassing is, is het wellicht tijd om de leidingnemende capaciteit van je organisatie en je mensen te verbeteren. We helpen je daar graag mee. This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.?