Ons boek over opdracht-gevers tevreden houden 

kun je hier bestellen

 

Van inhoudelijk expert naar adviserend partner

Durven we ons eigen boek aan te bevelen? Reken maar.

Hoe houd je klanten tevreden? Hoe zorg je dat ze je trouw blijven? Dat ze niet in de verleiding komen om te kijken of een andere organisatie hetzelfde werk goedkoper en (in hun ogen) net zo goed kan doen?

Klanten helpen om meer opdrachtgevers te vinden, is maar de helft van wat we met ons bedrijf Dreamfactory dagelijks doen. Opdrachtgevers tevreden houden, is net zo belangrijk als opdrachtgevers vinden. Daarom lag dit boek voor de hand.

De delen Opdrachtgever Gezocht en Opdrachtgever Tevreden sluiten op elkaar aan en vallen op door de praktische insteek. Ze zijn helder geschreven en lezen makkelijk weg. Boeken voor de professional die zich wil verbeteren.

 

Opdrachtgever Tevreden - van inhoudelijk expert naar adviserend partner - Jan Willem van den Brink en Maarten van Os

Meer over Opdrachtgever Tevreden op managementboek

Opdrachtgever Tevreden