Ons boek over opdracht-gevers tevreden houden 

kun je hier bestellen

 

The New Strategic Selling (Engels)

 

Wat wil je verkopen,

aan wie en waarom? Eenvoudige vragen, die niet elke professionele verkoper of verkopende professionals zich stelt voordat hij met zijn klant gaat praten.

Miller-Heiman is een bekend Amerikaans bureau dat een hekel heeft aan trucjes en pushen. De klant én de verkoper moeten er beter van worden, en anders doen we geen zaken. Dat vraagt om voorbereiding. Eerst even denken, dan pas doen. Dat spreekt ons aan.

Dit boek geeft aandacht aan de voorbereiding van het verkopen. Aan wie wil je verkopen en waarom? Wat kan je doen om te zorgen dat de uiteindelijke koopgsprekken (die behandeld worden in The New Conceptual Selling) zo goed mogelijk verlopen voor beide partijen?

The New Strategic Selling behandelt onder andere:

  • Buying influences: aan wie verkoop je eigenlijk?
  • Red flags; waarop kan je verkoop stuklopen en wat doe je dan?
  • De ideale klant; op welke klant zou je je energie moeten richten?
  • De sales funnel (de trechter); waarop richt je je energie als je opdrachten wilt?

Dit boek is ook als audioboek uitgegeven. Het wordt niet voorgelezen maar de auteurs interviewen elkaar, waardoor het lekker wegluistert.

The New Strategic Selling - Robert Miller, Stehpen Heimann and Tad Tuleja

Meer over The New Strategic Selling bij Managementboek.nl

 

The New Strategic Selling